cems merhaba, 22.hafta detaylı ultrasonumda rahim ağzı 26.5 mm çıktı doktorum normalin alt sınırı oldugunu açılma ve hunileşme olmadığını soyledi, sizce endişelenicek bir durum var mı yasayanlar durum hakkında yorum yapabilir mi
Tugba61 Merhaba benim 1 hafta önceki kontrolde 32 mm çıktı 20. Haftadayım su anda. Doktor istirahat ve progesteron fitil verdi. Evde tuvalet ve yemek dışında uzanıyorum sürekli bende endişeliyim
cems Tugba61 sizde açılma var mı? peki progestoron yeterli oluyor muymus acaba ben kendi doktoruma heniz gitmedim haftaya gideceğim
Tugba61 cems açılma yok sadece sadece işte rahim ağzında kısalık var progesteron aynı zamanda magnezyum da kullanıyorum kasılma kramp olmasın diye en önemlisi istirahat zaten çok daha ince olup 15 20 mm perde olup yatarak 9 ayı getirenler var biraz böyle düşününce rahatlıyorum. Allahtan bizim kız hareketli gün içinde hareketlerini hissediyorum da içim rahat ediyor biraz olsun
Tugba61 cems daha ciddi incelmelerde 15 mm civarı olanlarda. Daha önce rahim ağzı yetmezliğinden kayıplar yaşayanlarda direk yapılıyor mesela.
Tugba61 cems ama 26 mm de ciddiye alınacak bir değer kendi doktorunun randevusunu çekebilirsen öne çek ya da doktoruna gidene kadar kalkmadan istirahat et
cems Tugba61 evet doktorum bir hafta sonra gel yeniden takip edelim dedi bekliyorum .calısıyorum ama elimden geldiğince ayağa kalkmadan