Selam kızlar,
Son günlerde çok ağırlaşmaya başladım. Ayakta durduğum an yoruluyorum belim fena ağrıyor adeta regl sancısı gibi. Kendi işim var ve hiçbir şekilde aktif olamıyorum bu 40.haftama kadar böyle mi devam edecek yoksa geçiçi bir durum mu? Midem de tekrar asit yapmaya başladı Gaviscon olmasa ne yapardım bilemiyorum. Bel ağrısına ne iyi gelir lütfen yardım edin dayanılacak gibi değil 😓