Kızlar nişanım geldi öğlen bebeğim de hareketsizdi doktora gittim bebek hareketleri iyi çıktı alttan muayene etmek istedi çok korktuğum için yaptıramadım ağrılarım vardı nstse sadece bir kez sancılarım çıktı doğumun başlarsa sorumluluk sana ait ama korkma anlarsın sancılarından dedi ağrılarım var sırt be belimde kasıklarıma da hafif hafif vuruyor ama sancı değil keşke muayeneyi yaptırsaydım açılma varsa anlamıyorsam doğum başlarsa mutlaka anlarım değil mi ağrılardan eşim de işte hastaneye gidemiyorum