Seda_nrr Ayseq ben öyle değilim ama ablam öyleydi hamilelikte halada öyle 🙈 kendi yaptığı yemek evde durur gelir annemde yer
Melike Ayseq İlk başlarda bende öyleydim. Kendi yaptığım yemeği yiyemiyordum ama aynı yemeği başkası yapıp getirse yiyebiliyordum 🙄 Şuan sadece et konusunda öyleyim kendim yaptığımda yiyemiyorum 😓
1kbrylmz Ayseq ben de öyleyim bulantı ya da kusmam yok ama iştahım da yok zar zor yemek yiyorum yedikten sonra tiksiniyorum😓
Seda_nrr Ayseq evet gerçekten zor birşey 😂 bize gelemediğinde kendi yemek yapar oturur peynir ekmek ye r
Ayseq Melike her yemekte öyleyim ya bir heves yapıyorum iki kaşık alıyorum ücüncü kasıkta tiksinme geliyor bırakıyorum 🤮
Hasret_Ali Ayseq aynısını bende yaşıyorum 13 haftalık olduk ayni haldeyim kendim yapıyorum midem bulanıyor yemiyorum başkası YAPINCA yiyorum😂
Hasret_Ali En sevdiğim yemekten bile kendim YAPINCA tiksindim CANIM bişey istiyor aşeriyorum yapıyorum iki kaşık yiyorum midem bulanıyor tiksiniyorum o şeyden