Gezegen_00 İkramlık meselesine gelirsek o da benim beynimi delen bir konu . Starbucks kurabiyeleri var onlardan yapıp atsam mı buzluğa diye düşünüyorum, poğaça yapıp atsam nasıl olur diye düşündüm dondurucuya hiç atmadım taze olur mu olmaz mı vs düşünceler var aklımda yani bu konu da bende kararsızım ama örnek olması açısından diyelim misafir gelecek pratik şeyler lazım Hemen Dereotlu mayasız bir poğaça yapardım , kısır patates salatası vs , kek , türü şeyler