yagmuurry1 Sare3737 baştan beri ordaydı canım bence sende gul hocada yaptır doğumunu benim 2 gün kaldı dogumuma normal gözüküyor
Zeynepnurr Bende gül yamana gittim 2 defa ama çok memnun kalmadım açıkcası ilgili değildi bende devam etmedim onda