14+3 olduk biz…İlk 3 ay hicbir sorunum şikayetim yoktu 3 ay bitti bende rahatsızlıklar başladı…Bugün karnım sürekli şancı yapıyor normal mı?yorumlarınıza ihtiyacım var..İlk gebelik olduğu içinde hep bir korku içindeyim Allah korusun acaba bisey olur mu diye