busracekerr arkadaşlar dinimizde olan bişey bu. Öyle şehir efsanesi vs değil. Hamilelikte alkarısı var mesela doğumdan sonrada sübyan var 40 gün muhabbetide sübyandan dolayı zaten. Bende ilk başlarda “amaaan” felandım da oğluma doğum yaptığım zaman baya böyle yarı kırkım çıkana kadar uğraştılar benimle. O 20 günde neler yaşadım bi ben bi Allah bilir. Ya inanmıyorum diye oldu yada bilmiyorum yani neden ama oldu yani hala daha asla evde tek kalamıyorum korkuyorum. Yaşadıktan sonra araştırdım baya gidip hocayla felan konuştum. Bana dediği tek şey hamileykende 40 çıkana kadarda dikkat etmem gerektiğiydi. Şuan ikinciye hamileyim Allahım bunda yaşatmasın öyle şeyler gerçekten insan aklını yitiricek gibi oluyor