Ilayda11 doktorlar genelde direk spinal diyorlar ekstra bir durum olmassa .. benim ilk dogumum normaldi, ikincide norml olacaktı suni alıyordu ve ani bi gelişmeyle acil sezeryana alındım doktor ilk eşimden imza almis ve bana söylemeden bile imza alindi hemen spinal yapılsın demişti hemşireye.. Bana sorulsaydi eğer bende direk spinal derdim..