Bebegimveben0811- Kızlar bugün enfeksiyon icin doktora gittim idrar tahlili verdim ve doktor antibiyotik yazdı çünkü saşe daha önce iyi gelmedi ilaçlar (piyeloseptyl ve duocid ) verdi daha önce kullanan var mı iyi gelen yada
Minigim24 Bebegimveben0811- piyo Bebegimveben0811- piyelosepty kullanmıstım daha önce işe yaramıştı çok geçmiş olsun
Babyahu Bebegimveben0811- piyeloseptyl kullandım bana çok çok iyi gelmişti ama hamile değildim o zaman 🤗
Ozge-1121 Bebegimveben0811- bendede hamılelıkte ıkı defa enfeksıyon cıktı pyoseptyl kullandım gectı cok sukur tekrar etmedı