Minigim24 Kızlar 5+5 gebeyim. 3 gün önce gittim keseyi gördük elhamdulillah bugün kahverengi leke gördüm 2 kere az az hiçbir ağrım sızım yok sadece arada bir kasık ağrısı oluyor normal mi bu leke ?
Kaderglll Minigim24 bende de çok oldu herseye rağmen dikkat et için rahat olsun en önemlisi bu ki bende baya devam etti çok şükür 60 günümüz kaldı🙂
iremby Minigim24 cok normal bir durum değil doktoruna gozuk belki kanama alani vardir tedbir almak gerekebilir progestan verebilir belki
Minigim24 Kaderglll yaa çok şükür allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin darısı bize diyelim çok korktum daha önce kürtaj geçirsim ve korkuyorum 😒