Tugbaszk1907 Kızlar acil sizden bilgi istiyorum ben Çarşamba günü Serkaj oldum rahim ağzı yetmezliğim den.dolagi bikac gündür iyiydim bugün bı kalkarkarken rahimde hafif batma hissi oluyor normal mi başına gelen var mı
elfcaglar1 Tugbaszk1907 benim olduğum günden beri var doktor çıkarken bi süre batma hissi oluşur normal demişti ama sizi bilemiyorum yanlış yönlendirme yapmak istemem
cinardefnemoms Tugbaszk1907 Normaldir belki canım başka bı sıkıntın yoksa bence biraz daha bekle inşallah normaldir
Tugbaszk1907 Bikac gündür yoktu yeni oldu korkuyorum bişey olcak diye başına bile gelen varsa bana yardımcı olun Boncugummmm
Tugbaszk1907 Ezgiii11 Aynen öyle riskli bir hamilelik bizim kişi bazen eşim bile inanamıyor bna numara yapıyorum gibi geliyor ona çok üzüyor beni