zahidinannesi Ben göbek deliği hizasından yukarda hissediyorum genelde, sizler nerde hissediyorsunuz?
Annesininkuzusu01 zahidinannesi 24+5 teyim, göbek deliği hizası ve kasıklarda hissediyorum. Yavaş yavaş sağ ve solda bel boşluğuna doğruda hissetmeye başladım☺️
momsturk zahidinannesi şimdi göbek deliğimin üzeri acıdı onu ovuştururken bu posta denk geldim 😂😂 bugün yukarda geziyor benimki bütün gün dolaşıyor. 26 haftalığım
Hilal-95 Annesininkuzusu01 ay bende bel boşluğunda hissediyorm ya ne alaka diyorm 25 haftadym 🙊 normal demeki🤗
Alisaninannesi Annesininkuzusu01 kaçıncı haftada hissettiniz. Ben 20. Haftalığım kalp atışı gibi birşeyler hissetim ama tam anlayamıyorum
zahidinannesi momsturk bende bı çok yerde hissediyorum ama göbek deliginde yukarda hissedince acaba dedim o kadar yukari çıktı mi 🤭
Hilal-95 zahidinannesi göbek çevresinde aşada yukarda şimdide baya yanlarda hissetmeye başladım yani ben gaz fln diye düşündüm cnkü daha yeni hissettim bi kaçkere benekde olablmş 🙃
momsturk zahidinannesi bazen midemin orada tekme atıyor bazen aşağıda. Gün içinde çok farklı yerde geziyor 10 dönüm arazi sanki 😂
Annesininkuzusu01 Alisaninannesi 19+4 te hissettim ilk kez. Kalp atışına benziyor evet pıt pıt diye ☺️
zahidinannesi Alisaninannesi Bende 20. Haftadan itibaren “tamam işte bebek hareketi bu” diyebildim. Geç hissettim, ilk gebelik. Şu an bağırsak hareketimi oğlumun hareketi mi bariz anlayabiliyorum
Alisaninannesi Annesininkuzusu01 ilk hissettiğiniz zaman yoğunmuydu. 2 gündür çok güzel hissettim ama 2 saattir hiç kıpırdama yok normal mi bu durum ?
Annesininkuzusu01 Alisaninannesi İlk hissettiğim andan sonra 2 gün hissetmedim. Sonrasında 22. haftaya kadar düzensiz oldu
Alisaninannesi Annesininkuzusu01 ozaman benimde normal hissetmemem. İçim rahatladı valla teşekkür ederim ☺️☺️☺️