Merhabalar,
18+4 teyiz, iki hafta önce koronaya yakalandık izolasyonumuz 2 gün önce bitti. O tarihte kontrolümüz vardı gidemedik bugün gittik. Doktor bebeğin haftasıyla uyumlu olduğunu, kalp atışlarının iyi olduğunu bir sorun olmadığını söyledi ancak rahim ağzına bakınca düşük riskin var iş yapma dedi. Bebeğin kafası rahim ağzına yaklaşmış şekildeydi. Benden kan ve idrar tahlilleri aldı henüz çıkmadı sonuçlarım. Geçen hafta kasıklarımda ağrı şeklinde bişeyler olmuştu doktor düşebilirmiş dedi. Herşey normaldi bugüne kadar. Bugün doktor erken doğum riskin var deyince biraz korktum ve üzüldüm. Biraz araştırdım ame bebekte sorun olmayan bir düşük yazıları okumadım. Başından benzer durum geçen var mı☹️ Deneyimlerinizi önerilerinizi paylaşabilir misiniz☹️