Mervenzeee Herkese mutlu günler kızlar ☺️ Ben 36. Haftanın son günündeyim, afedersiniz ama genital bölgeme doğru böyle bir baskı oluyor iğne batar gibi , kanala mı yerleşiyor acaba ? 2. Gebeliğim ama sizlere sormak istedim 🌝
Bebegimicin1 Mervenzeee baski batma agri hissetmen normal bebek dondugu icin ve yalanci sancilardan olur
Buseninannesi_21 Mervenzeee O baskı bende her geçen gün artiyor bugün çok şiddetli bir baski vardi vajinamda.
Dilek_Erdem Mervenzeee valla ben 39 haftadayim o söylediğinin aynısını çekiyorum bende çocuk kanala yerleşmiş galiba bende de o var
Mervenzeee Buseninannesi_21 sizindemi son haftalar 😐bnde artık kanala yerleşiyor diye düşünüyorum başka bişey aklıma gelmiyor şahsen
Eylulkuyatsil 37+3 oldum bende yürürken bebek çıkacak gibi hissediyorum kasik kemiklerimden ses geliyor yürürken
minikoglumm Off ben her gün daha çok vajinamin haline üzülüyorum çekmediği kalmadı yeminle batmalar varya batmalar oofff annam of sanki orda bir yara varda üstünü kesiyolar yada iğne batırıyorlar gibi
Mervenzeee minikoglumm evet aynı banada öyle oluyor, inş sağlıkla gelsinler de biraz idare edeceğiz artık☺️