Hanımlar doğuma 2-3 haftam kaldı. Beşiğimizi kuralım dedim. Kurdum da gayet güzel çok hoş. Herşey içime sindi derken, şimdi oda değişikliği yapıcam. Güya tekerlekli odadan odaya taşıyabiliyoruz park yatakları ama bu Kraft geçmiyor. 🤣🤣 Geri mi toplayacam. Yok mu tek hamlesi falan tamamıyla toplamadan geçirsek kapılardan. Matematiksel hesaplama yapacam yoksa, ölsem geri toplayamam 😂😂😂😂