[silindi] Arz34 banada doktor geç döllenme olmuştur diyip adet tarihini değiştirmişti sizede öyle mi dedi yoksa gelişiminde mi sorun var
Seraykrblt Arz34 bana da 3 gün geriliği var dedi geç döllenmesi sorun olmuyor tamamlıyor sonradan gününü sonradan gerilemesi varsa detaylıda çıkıyor diye biliyorum
saniyealkan Arz34 benim ilk bebegimde iki hafta geri den gelme var dedi ama ileriki haftalarda haftasina uyumlu idi nedenini bilmiyorm
Neslihand Arz34 benim 1 hafta geriydi geç döllenme olmuştur dedi suanda haftasını yakaladı uyumlu yani sıkıntı olmuyor 😇
ozgedemirci [silindi] benim adet tarihimi değiştirmedi.haftasıyla uyumlu dedi ama 5 gün geç döllenmiş sadece
[silindi] ozgedemirci 5 gün tam olmadığı içindir hafta geriden gelmiyor ya benim bi buçuk hafta fln geriydi ondan değiştirdi sağlıklıysa sıkıntı yok dedi doktor herhangi bi sorun olmaz dedi
Arz34 Kan akışımı nst suyu iyi dedi önceden bi sorun yoktu bu gün bana bir hafta geride dedi tekrar istedi takip edicez dedi