Kızlar sitesini gördüm çok güzel takımlar vardı hiç ordan alışveriş yapan var mı ?
ogretmen_anneee bende çok beğendim.ama hic sipariş vermedim
Mavi34 acaba güvenilir mi kaliteli mi merak ettim ama kimse yazmamış 😞
Kimse bilmiyor mu 😞