Merhabalar hanımlar 10 haftalık hamileyim turkiyeye tatile geldik 3. Gün önce covit testim pozitif çıktı 2 gündür çok fena tansiyon düşüklüğü yaşıyorum başağrısı enseme vuran ağrı tuzlu ayranla düzenliyorum yalnız bir sorum olacaktı burda covid olan gebelere coraspin diye bir hap veriliyormus izinde oldugumuz için takipli bir doktorum yok bu hapı almam sartmidir ne ise yarıyor bana sadece çok kötü olursan kadın doğuma git dediler tansiyon için başka ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰