aaysecoo canım baktım değerine keton pozitif olması sıkıntı bende öyleydi, susuz kalmış vücudum onu ifade ediyor keton. Sende negatif çıkmış keton anlamında korkulacak bir şey yok. Lökosit bende de görünüyordu ama doktorum önemsemedi sadece ketona baktı pozitif oldugu için bir hafta sabah aksam serum aldık, çok şükür negatife döndü bugün