Elifim17 malesef sosyal medya kullanmıyorum ben.bana önce pes dediler sonra talipes sonra normal pozisyonel vs vs vs her doktordan bir ses çıktı en son prof recep has var perinotolog bu işin piri ona gittim ilk pes dedi sonra capada kurula girdim oda vardı bugünde ayakları normal dedi.hoca bence pes var ama cok hafif dedi bazende hiç bisey yokmus gibi ayakları.inanin her gittiğim doktor farklı şeyler dedi.o yüzden şuan doğumu bekliyorum Allaha sığındım oyke doğarsa da hemen önlemini aldim Salih hocaya goturecem artik gerisi Allaha kalmış