Mehtappp bana 32 haftayken 2.200 dedi bana çok geldi ama doktor normal dedi ama ona takılmayın birebir ölçüm zaten olmuyor ve herkesin bebeği bir değil anne ve baba geni de çok onemli, ve en önemlisi bebek doğduğunda solunumu ve diğer fonksiyonları iyi olmasi 4 kilo doğup kuveze görende var siz sağlıklı doğurun boşverin araştırmayın ben o hatayı yaptım bebeğim obez olcak galiba diye ama bebeğin geni diye birşey var onu hep unutuyoruz 😄 cunku eşim 5 buçuk kilo doğmuş oğlum ona benziycek neyseki şuan zayıf