Merhabalar Güzel Anneler Kıymetli Anneler 🙏🏻❤️
Yarın 36+0 da sezaryen doğumum var bebeğim 2.5 3 hafta gerişimi geriden geliyor maksimum 2.150 gr ölçüyorlar şuan. Suyum azalmıştı ama bu son kontrolde çoğaldığını söyledi doktorum 2.3 gün daha doğumu bekleyebiliriz dedi ama ben risk almak istemiyorum. Bebeğim hareketli bir bebek inanıyorum yoğun bakım sürecimiz bile çok kısa olucak hiç olmaması temennimiz 🙏🏻❤️ Sezaryen sonrası en çok neye dikkat etmeliyim yada yarın sabah sezaryen olucam ne yiyip ne içmemeliyim destek lütfen 🙏🏻🌸🤰🏻