Bebekulu Sezeryan dikiş yerinde hafif kanamam oldu çok az ama normal diyenler oldu ama bu konuda doktorla görüşüp kesin bilgisi olan var mi acaba 4 günlük sezeryanliyim
gokcekocyigit07 Enfeksiyon kapmış da olabilirsiniz, en doğrusu doktor ile görüşmek, herkes de aynı değil, bana kalırsa ihmal etmeyin 👍