Mom789 hamuru çok ince açman lazım tutması için 😂 hani marketten yufka alıyorsun ya onun gibi olacak yoksa suda iyice şişiyo ve yırtılıyor. Aralarını ve altını iyi yağlayacaksın , annem büyük yemek tepsisine açar hep yada fırın tepsisine dalgalı sereceksin düz değil bunun da raconu bu işte kız 😂😂