Benim ilk hamileliğimde öyle olmuştu birine sormuştum sütün çok olacak diye öyle dedi sütüm cidden vardı ama ona bağlı olarak mı bilmiyorum. Şimdi de hamileyim 38 haftalık olduk öyle bir şey hiç olmadı göğsümde sertlik falan da yok gayet yumuşak yani acaba sütüm olmayacak mı bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim