Gamzelican
Merhabalar 13 gün önce spinal sezeryanla bebeğimi kucağıma aldım. Kesinlikle hiç bi şekilde ağrı acı dokunma hissetmiyorsunuz asla korkmayın. Zaten her türlü sezeryan olacaksınız sonrası biraz ağrılı geçiyor ama ameliyat oluyoruz sonuçta. Ama dediğim gibi doğum sırasında asla bir acı hissi yok. Belime vurulan iğneyi de asla hissetmedim doktor iğneyi yapmış ben bekliyorum hala ne zaman yapacak diye o derece acısız 🤭 Başa dönsem yine spinal olurdum. Bebeğimin ilk ağlama sesini duydum onu gördüm muhteşemdi 😊 zaten bebek çıkar çıkmaz size sakinleştirici yapıyorlar. Pamuk gibi oluyorsunuz.. ☺