Flz bir kere gittikten sonra hep sizsiz gitmek isterse iliskinizde bir sorun var demektir zaten.gonderin gitsin.evlilik ozgurluk kisitlamasi olmamali.sevgi insani ozgurlestirmeli.ben istedigim yere gidemiyorsan sirf esimi aldatacagim orda kari kiz kesecegim suphesi ile hic suphelenmeyecegi bir zamanda inadina yapasim gelir