Kızlar 32. Haftamdayım hamileliğimi dinamik geçirdim asla oturmadım hep hareket halindeydim ilk aylar bulantım vs olmadı hiç halsizlik uyku hali yaşamadım ama taaa ki 30 haftadan sonra bütün gün uyusam uyurum resmen kendimle savaşıyorum sizler yazıyorsunuz işte yürüyüşe gidiyorum şöyle böyle ama ben hep uyumak istiyorum neden böyle oldu benim gibi olan varmı aranızda?