Revvenum10 merhabalar bende Murat hocaya gidiyordum benim doğumum bayrama denk geldiği için doktorum yoktu ama sürekli iletişim halindelerdi normal doğum yapacaktım sezaryen oldum son anda benim şansıma o gün berbattı doğumhane sürekli bi azarlamalar vs ama sezaryen olursanız çok iyi işin ehli doktorlar özgür ve murat hocayı çok övüyorlar sezaryen için vs ama aklınız varsa orda normal doğum yapmayın.