MinikkkMucizem ben diş doktoruna gittim Önce o baktı enfeksiyon var dedi sonra kendi doktoruma gittim profesör gidiyorum bu arada antiyotik hap verdi ben içemedim miğde agrısı yaptı iğneye çevirdi 14 tane kullandım geçti şükür ki enfeksiyon bebek için çok tehlikeliymiş iyi ki evde yöntemler denememişim