Pelin-1 Kizlar 23+6yim kontrolum vardi bugun biri 602 gram bri 650gram sizin o haftalarda kacti.. kiyaslamak dogru degil biliyorum ama insan merak ediyor ☺️
Sahinnadire Pelin-1 benim tek gebelik canım bende tam 23+6 haftalıkken 730 gramdı bence senin bebislerde gayet iyi kilosu ikiz olmalarına rağmen 👍 en önemlisi sağlıklarının iyi olması 😊