35+4 teyiz iki gündür aşırı şekilde iştahsızlık ve mide bulantısı kusma yaşıyorum çok bunaldm bişey yemesemde olur bütün gün ben önemi yok ama bebek olunca vicdan azabı çekiyorum aşırı derecede ve bu beni psikolojik olarak çok fazla etkiliyo napicagmi sasrdm gerçekten halbuki iştahım çok iyi gidiyodu son dakikaya kadar neden böyle oldu bianda hiç anlamadım yaşayan varmı aynı şeyi napiyosunuz acaba geçirmek için 🥺🙏🤗