Asena58 Merhaba arkadaşlar üniversitede normal Doğum yapan var mı nasıl davranıyorlar ebeler hangi doktora yaptırdınız bilgi verirseniz sevinirim
Papatya_07 Asena58 eşimin bir akrabası orda takipliydi. Doğumda yaptı. Memnun kalmıştı galiba.bir sıkıntı yaşadığını duymadım. Siz takipli misiniz yoksa sadece doğum için mi gideceksiniz.
Akaannn Asena58 18 gün önce dogum yaptım unide ebeler rdoktorlar gayet iyi davrandılar çok iyi ilgilendiler memnun kaldim
Papatya_07 Asena58 memnundu galiba çünkü sürekli gidiyordu.olumsuz birşey duymadım ama bazı şeyler görecelidir, kişiye göre değişir. Belki siz memnun kalmayacaksınız. O yüzden en iyisi bir gün muayene olmak.
Papatya_07 Asena58 aynı şehirde değiliz ya bahsettiğim kişi ile, inanın görüşemiyoruz da. Eğer öğrenebilirsem size mutlaka haber ederim. Onlar Sivas in köyünde idi. Biz eşimin izni sebebi ile gidiyoruz Sivas a. O zaman konuşmuştuk. Yine denk gelirsek sorarım.
Asena58 Akaannn merhaba hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün özel muayene ilemi oldun doktor kimdi
Akaannn Asena58 teşekkür ederim Özel olmadı orda selin hanım e Vildan hanim vardu vardı dogumumu o yaptı özel olmuş kadar oldu
Asena58 Benim en çok korkum ebeler ayrıca gece olursa doktor geliyormu onuda bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla üniden memnun herkes
Glzadedrmaz Asena58 Acil bi durum olmadığı süre dr gelmiyor. Ameliyatlik sezaryen bi durum olursa dr gelir. Yoksa ebeler doğum yaptırıyor…
Meri3220 Üniversite iyi bence zaten başka hastahane yok numuneye gitmeyin yani. Medicana da özel olunca parayla herkes ilgilenir 🤗 ben hep cumhuriyete gitmiştim memnunum.