EliffGrses 31. Haftamdayım bebeğim hep sağ tarafımda hiç solda oldugunu fark etmedım bugunde sağ tarafımda çok sert bır şekilde toplanıyo ve cıddı bır sekılde sertleşiyo ve kasık ağrım oluştu 31. Haftasında bu sorunu yaşayan varmı korkmalımıyım
Yesimmm93 EliffGrses ayni benimde öyle hatta şuna böyle bir post açıp kızlardan fikir alıcaktım acile gitsemmi diye 😢
Smyy EliffGrsesaynı sorun bende de var, nstde hafif sancı çıkıyo toplandığı zamanlar ama önemli bi sancı çıkmıyo, büyük ihtimal doğuma hazırlıyodur kendini
Cotton EliffGrses Rahminizle ilgili bir şey demiş miydi doktorunuz? Benim mesela Rahmim sağa yatıkmış, Bebek de o tarafta hep, hatta daha önce yazmıştım resmen göbeğimde kot farkı var, sağ taraf çıkık, sol inik. Sizin de öyle olmasın? (23. Haftayım)
AyeglGzkaraKarabulut valla bende 16 haftadan bu tarafa oluyordu sola toplanıyodu geçenki komtrolümde dr sertlik var dedi dedim biryerde toplamıyo diye magnezyum verdi gün aşırı kullanıyorum biraz rahatlattı 28 haftadayım henüz
Saganak Benim kızım hep sağdaydı baştan beri hep sağda hissettim 35 haftadayım hala sağ tarafımda hissediyorum sağa toplanıyor
Pinkmom Benimde en başından beri öyle.Sağda 10 hareketini hissediorsam solda 1.Poposu sağ tarafımda demek hep onu oynatıor diyorum😁
Saganak EliffGrses benim durumum biraz karışık doktorlara pek bişi soramıyorum sorsamda cevap vermiyorlar şu ana kadar herhangi bi sıkıntımız olmadı usg dede sağ tarafta bakıldı hep sol tarafa değmedi o cihaz hiç.Nst sancı yok bebektede bi problem yok bakalım
AyeglGzkaraKarabulut EliffGrses kasılma dedi kasılmaya iyi geliyomul içtiğim zaman iyi çok toplanmıyo ama unuttuğum zamanda gene aynı
HazalKele 36 haftadayım hep sağımda ya sorun mu oluyormuş ki :/ gebeliğin başından beri sağda bnm hep toplanıyo oraya niye korkulcak bişey olsun ki
EliffGrses HazalKele benımde gebelıgımın basından berı hep sagımda bu zamana kadar takılmadım ama son bı kaç gunden berı kendını asırı sertlestırıyor ve kasık agrım olusıyor sertlesınce tedırgın oluyorım bu yuzden 🙁
EliffGrses Cotton ilk defa duyuyorum bıle bırseyı hıc duymamıstım doktorumda ole bır sey demedı ama bende kendım fark etmedım sahsen 🤔🤔😯
Ipekyuksel EliffGrses ben 37. Haftadayım. Hareketlerini hissettiğim zamandan beri hep sağ tarafımda ve hiç solumda hissetmedim kasılıyor ve toplanıyor hareket ediyor. bugün doktor kontrolüne gittiğimde bi riskin olmadıgını söyledi elleri ve ayakları sağda toplanmıs hiçbirşey yok nasıl rahatsa öyle hareket eder dedi sizde endişelenmeyin bence 😇
EliffGrses Ipekyuksel bırdahakı kontrolumde bende sorucam toplanmasını insallah yoktur ılk gebelıklerde ıste tecrube olmadıgı ıcın endıselenıyoruz anneler saol🤗🤗😊