SerapTadelenTtnc Kızlar 34+2 günlüğüz meleğimle bugün yoruldum biraz vajina ağrım var bu arada normal ilerlemiyor hamileliğim bebeğim ters makat gelişi ve bi kızım daha var sezeryan Doğum yapmıştım bunları da baz alarak cevap verirseniz sevinirim ağrı kesici içsem parol rahatlar mıyım duş aldım ama devam ediyor ağrı magnezyum kullanıyorum zaten ne yapsam geçer
OktayMeltemSahin SerapTadelenTtnc bence burda bize sormak yerine doktorunuzu arayın için deriz problemleriniz varmış ters birşey olur Allah korusun parol hamilelikte içilebilen bir ağrı kesicidir ancak sizin durumunuz farklı ise en iyi bilgiyi doktorunuz verecektir
SerapTadelenTtnc OktayMeltemSahin teşekkürler doktorumla görüştüm ayakta durmaktan dedi ağrı kesici almadım içebilirsin dedi problemlerim yok aslında ikinci doğumlar biraz daha zor sezeryan konu olunca tekrar teşekkür ederim