Cagla0707 Canım ben sana şöyle anlatıyım, benim 2 li tarama testim baya baya yüksek riskli çıkmıştı. Doktor bana, sana önerdiği testden önerdi sordum doktora bebeğe bi yararı varmı diye hayır sadece kesin sonuç veriyor dedi sonradan öğrendiğime göre Allah göstermesin düşük bile yaptırıyomuş o testi yaptırmak. Yaptırmadım ben o testi. Daha sonradan 3 lü test ve ayrıntılı ultrasona girdim. Elhamdülillah çok şükür hamd olsun onlarda hiç bişey çıkmadı. Sana diyeceğim şu ki 2 li test de çıkan risk hiç bi zaman kesin bişey değil. İçini ferah tut Allah’a dua et. Diyosan ne olursa olsun ben yavrumu doğurcam dünyaya getircem diyorsan hiç o risklere girme.