meleklerimveben Merhaba sevgili anneler, ilk kızımı özelde normal doğum yaptım şimdi Avrupa yakasında oturuyoruz ve hiç özele gitmedim, eşim capada olduğu icin orda takipliyim. Doğum için de capayi düşünüyorum normal doğum deneyimi olan varsa paylaşabilir mi?