15 günlük bir bebeğim var, bugün sarılık kontrolü için doğum yaptığım hastaneye gittim 37 haftalık 2870 gr doğdu biraz erken doğum oldu. Ama doktorlar sorun görmedi, bugün gittigim rutin kontrolde bebeğim dili iki dudağının arasında duruyor diye doktor bizi başka bir bölüme yönlendirdi, ınternetten baktığımda çok garip şeyler yaziyor bunlardan biri down sendromu gibi benim tarama testlerim temiz çıktı ayrıca doğumdan sonraki kontrolde doktor birsey olsaydı soylemezmiydi sağlık ocağına da gittim orda da birsey denmedi, sabahtan beri kafama taktım strese girdim, var mı bebeği böyle olan? Yeğenimin küçüklük fotoğraflarına bakıyorum oda öyleymiş. Doktor genetik birsey olabileceğini de söyledi ama yinede düşünmekten kendimi alamıyorum 😔