Kızlar ben üç gün önce test yaptım negatifti bugün adet günüm olmadım kasıklarımda ağrımıyo ama gögüslerim acayip şiş kasıklarımda şiş tekrar test yapmaya da korkuyorum ya negatif çıkarsa diye 1 hafta önce farkettm ki göbeğimde kahverengi küçük bi leke var hamilelik belirtisi diye okudum benim gibi olan var mı görüşlerinize ihtiyacm var