Cansuca Kızlar 8+1 haftalık hamileyim bugün ilk doktor kontrolüme gittim dizinde doktorunuz karnınıza bastırarak mi görmeye çalıştı ya sanki çok bastiriyo gibi geldi bana fikirlerinizi alabilirmiyim
Beyzabcr Cansuca benimde oyle yapmıştı 1 gun oyle acıdı karnım ama bisey olmadı. Cok içerde oldugu icin bastirmalari gerekiyor haliyle. Suan 33 haftaligiz icini ferah tut😍
2cibebek Bebek küçük olduğu için rahat görebilmek adına öyle bakma zorunda ama bir sakıncası olmuyo bastırmanın
Hilal-95 Cansuca evet bastırıyor valla detaylıda benimkide vurdu bile pozisyon değişsin diye özür diledi acıtıcam diye 🤦🏻♀️ Ozaman karnım çok acımıştı ama sorın olmadı şükür korkma yani 🤗
Bebegimicin1 Cansuca bazen cok bastirabiliyolar bebegi haraketlendirmek yada daha net bakmak icin galiba
Saripapatyam1 Cansuca ilk zamanlar öyle bakıyorlar görebilmek için hatta bastırdığı yerin ağrısı eve gelene kadar geçmemişti benim ama normal öyle bakmasi