Saripapatyam1 10 yıl içtim. Günde bi paket bazen ikinci pakete geçtiğim de oluyordu. 5. Haftada Hamileliği öğrendim. Bi daha içmicem dedim. 38. Haftadayım içmedim. Hiç başım da ağrımadı bişi de olmadı. Canım çok istedi o ayrı ama hiç bi yerime de bişi olmadı. Bence psikolojik biraz. Kafada bitirmek lazım. Başım sigarasızlıktan aprıyo dersen hiç geçmez hep ağrır. Psikoloji çok güçlü bi durum. Ben çok inanıyorum. İnsan psikolojisiyle kendini her türlü hasta edebilir.