36+3 haftaligim. Evde yemek yerken birden bir ıslaklık hissettim bir baktim kulodum sirilsiklam. Allah Allah su olabilir mi dedim yok canım falan dur degistiriyim de anlarim yine boyle islanirsa dedim. Değiştirdim yemegime devam ettim bir baktim yine bir ıslaklık yine kulodum sirilsiklam. Hemen hastaneye geldim doktorum bakti 2950 kg suan 36+3 olabilir. Ama aktif bir su gelmiyor dedi alttan muayene etti. Sancim falanda yok. Sudan başka ne olabilir ki ??? Eger su ise dogumu baslatcakmis