Daha detaylıya girmedim kızlar inşallah haftaya giricem 13. Haftada erkek demişlerdi 16 da kız 18 de göstermedi bugün 20 hafta 6 günlük olmuş bir haftadan fazla önden gidiyor bebeğimiz kızmış😍 Artık değişmez heralde diye düşünüyorum çünkü söyledim herkese 😇 cinsiyet hurafelerine gelince göbeğim sivri, bulantı kusmam hiç olmadı, tatlıyı daha çok yiyorum, çin takvimi tuttu, yüzük testi tutmadı, ramzi teoremi tuttu,makas bıçak tutmadı, göğüs ucu kararması tutmadı,yüzün güzelleşmesi herkes yüzün güzelleşti dedi ama tekrar anlıyoruz ki bunlar tamamen fizyolojik ve batıl♥️