bihtertasicioglu Kızlar 53 günde adet oldum🥲şimdi klomene başlıyorum adetin 3 günü… ama doktor iğne vurmayalım dedi kendiliğinden çatlasın dedi…. doğal yoldan yumurta nasıl çatlar? Ne tüketmem gerikiyor. Birde inofolic combi şase kullanacağım… memnun kalan var mı?
Mom54755 bihtertasicioglu ben hapını kullandım onun ondan sonra hamile kaldım ama kimyasal hamilelik geçirdim
Bfduam bihtertasicioglu üstte kalsın, inofolik bende işe yaramadı, Dr senin durumunda olanlara veriliyor dedi.
canand24 bihtertasicioglu Ben de inofolic her çeşidini kullandım sanırım. Memnuniyet olarak ayırt edemem tabi ki ama tedavi o şekilde sonuçta inşallah sonuç alırsınız 🤲🏻
canand24 bihtertasicioglu Bu arada bende 3 ay çatlama iğnesi vuruldum klomenden sonra o esnada gebe kalamadım sonra kist var diye ilaç kullanamadım o ay kendi çatlamış o ay hamile kalmışım 😄 doktor öyle dediyse kendi çatlayacak demek ki sadece yediklerinize dikkat etmeniz yeter bence
Farahsmom bihtertasicioglu düzenli olarak her gün bir saat yürüyüş yapın hem yumurtanızı büyütür hem çatlatır.