ahben Lalemm bende yarın 39+0 oluyorum hareketleri kasıkta var bazen kemiğime baskı da oluyo ama hareket yok 2 haftadır 1 cm açıklık var. yarın ki kontrolümde bebiş yine kilo almamışsa suni sancı ile doğum olacak sanıyorum 😑