Merhaba kızlar.
29 temmuz saat 15:40 ta sezeryan doğumum oldu
Her şey gayet iyiydi ve ben normal doğum istiyordum.29 temmuz günü saat9.30 da birden suyum geldi.hazırlanıp hastaneye gittik . Doktor hanım alttan muayene etti açıklık 1 cm ve bebek kanala girmemişti.suyumda baya azalmıştı.
Bu şekilde normal doğum çok zor %10-20 şansımız var dedi, kuru doğum olur ve zorlu b süreç olcak dedi Mecburen sezeryan oldum.
Hala aklıma takılıyo bu durum.sizce gerçekten öyle mi? Bu durumu yaşayıp normaldoğum yapan var mı?