Merhaba kizlar bu ay femera kullandim. 13. Gun yumurta var mi yok mu diye kontrole gittim rahim kalinligi 9 mm sagda da 9mm lik yumurta vardi polikistik overim bu arada ultrasonda kucuk kucuk hepsi yumurtularin neyse doktor 2 gun sonra tekrar gel dedi bakalim buyume var mi diye dedi bende ovulasyon testiyle takip ettigim icin koyulasma olmadigi icin 15. Gun degil 17. Gun tekrar gittim sagda ki 9mm lik yumurtayi bulamadi doktor 2 tane olctu biri 7 bucuk biri 8 bucuk dedi solda yok dedi yani buyume yoktu morelim bozuldu tabi eve gittim ovulasyon testi yapmayi birakacaktim diger ay tekrar femera kullanirim testlerim araya gitmesin testi 17. Gun birakacaktim ama bir cok kiside ultrasonda kucuk gorunen yumurtalar bile birden buyubiliyormus bende nerde o şans dedim ama teste devam ettim bugun 20. Gunum testlerim boyle cikti resim eklicem simdi yani kisacasi kizlar 3 gunde o kucuk kucuk gordugum yumurtular buyumus olabilir mi sizce bu yumurtlama mı yoksa daha degil mi kafam karisti 3 gun once hepsi kucukdu simdi test boyle 🙄https://resimyukle.io/r/tx3o24HcpJ
https://resimyukle.io/r/JgOZihoOmj
https://resimyukle.io/r/yNEFPcrBNY