Gaye_clk13 Kendini strese sokma canım bende 22 haftalık hamileyim ilk başlarda ben de çok yaşadım ağrın aşırı şiddetlenmedikçe ya da bir kanama söz konusu değil ise bu ağrılar hamileliğin başında normal kabul edilir bende ilk zamanlar çok endişelenmiştim kontrolümde doktoruma sorduğumda bunun olağan birşey olduğunu söylemişti bebek büyüdükçe bu rahatsızlık evrilecek batma şeklinde olacak ya da karın gerilmesi gibi içini ferah tut 😊