31+1 haftalığım idrar tahlili verdiğimde idrarımda biraz protein kaçağı çıktı ama tansiyonum genelde düşük 9-6 en fazla 11-6 falan suyu az içiyordum doktor suyu az içtiğindende olabilir dedi ama yinede bir hafta sonra tekrar idrar istedi başına böyle bişey gelen var mı acaba preeklampsi mi yoksa suyu az tükettiğim için mi